بازدید رئیس روابط عمومی استانداری یزد از نمایشگاه "شهاب آسمانی "رضوانشهر

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،"سید عبدالمجید قائم محمدی" مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد روز یکشنبه در بازدید از نمایشگاه  سنگ نوشته های قرآنی با نام "شهاب آسمانی"ذوق و سلیقه"سید حسین پور رضوی" هنرمند رضوانشهری را ستود .

وی  سوق دادن هنر به سمت نعالی ارزش های دیدنی را ارزشمند توصیف کرد و خاطر نشان نمود: زمانی ارزش یک کار هنری محرز می شود که صاحب اثر با جان و دل و با نیت پاک و درونی نسبت به انجام آن اقدام نماید.

رئیس روابط عمومی استانداری  یزد بر حمایت مادی و معنوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از این هنرمند تاکید کرد و تصریح نمود: حمایت از هنر قرآنی به واقع حمایت از فرهنگ و تمدن اسلامی است .

قائم محمّدی موفقیت و پیشرفت افراد را در گروه تمسک به قرآن و اهل بیت عنوان کرد و افزود: از آنجایی که این هنرمند توانمند شهرستان صدوق هنر خود را با قرآن عجین و مزین کرده است یقینا آثار و برکات مادی و معنوی آن را در زندگی و کار خود مشاهده خواهد نمود.

مشاور استاندار همنچنین از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه "شهاب آسمانی"تشکر و قدردانی نمود.

نمایشگاه "شهاب آسمانی" شامل مجموعه سنگ نوشته های سور قرآنی از تاریخ 15/8/89 به مدت یک هفته پذیرای اهل ذوق و هنر در خانه فرهنگ و هنر رضوانشهر می باشد.