در مراسمی رئیس جدید اداره ثبت اسناد صدوق معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،"سعید عبداللهی" فرماندار این شهرستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد صدوق که روز دوشنبه در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد ، بر نظارت عالی یک مدیر در تکریم ارباب رجوع توسط کارمندان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: همواره مقام معظم رهبری(مدظله العلی) و رئیس جمهوری بر خدمت رسانی صحیح به مردم و تکریم آنان به عنوان ولی نعمتان جامعه تاکید کرده اند که انتظار می رود مدیران ادارات نگاه ویژه ای به این مقوله و فراهم نمودن رضایت مندی مردم داشته باشند.

عبداللهی به جایگاه اداره ثبت اسناد در میزان مراجعه کننده حضوری اشاره کرد و تصریح نمود: ثبت اسناد به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین ادارات از جایگاه حساسی در برخود و مواجه با مرم قرار دارد و خوشبختانه این اداره در شهرستان صدوق با مدیریت صحیح رضایتمندی مردم را تاکنون جلب نموده است.

فرماندار صدوق همچنین از زحمات "عباس جهانی فر" رئیس سابق این اداره به خاطر خدمات خوب و شایسته به مردم تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این مراسم "اکبر حکیمیان"مدیر کل ثبت اسناد استان نیز خدمت صادقانه به مردم را یادگار ماندگار هر مدیر در طول دوران خدمت توصیف کرد و اظهار داشت: لذتی شیرین تر از خدمت به مردم و خشنودی آنان پس از مراجعه به ادارات نیست و شایسته است مدیران ادارات ثبت نگاه ویژه ای به طرح تکریم ارباب رجوع داشته باشند.

وی عملکرد رئیس سابق اداره ثبت اسناد صدوق ر ا ارزنده توصیف کرد و از خدمات وی در طول دوران ریاست این اداره تجلیل نمود.

در این مراسم "دهقان منشادی" به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد صدوق معرفی شد.

شهرستان صدوق با بیش از 30 هزار نفر جمعیت در فاصله 12 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.