دیدار فرماندار صدوق با مردم روستای اتابک بخش خضرآباد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،"سعید عبداللهی"فرماندار این شهرستان پنج شنبه شب با حضور در مسجد جامع اتابک بخش خضرآباد با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

وی مردم روستا را مردمی برآمده از فرهنگ زیبای ساده زیستی و قناعت توصیف کرد و افزود: روستائیان با وجود محرومیت از امکانات شهرنشینی همواره فرزندانی توانمند و تاثیرگذار به جامعه تحویل داده اند که این خود یک خدمت بزرگ به میهن اسلامی است.

فرماندار صدوق به سیاست دولت در رفع محرومیت از روستاها و گسترش عدالت اجتماعی اشاره کرد و تصریح نمود: بهترین قاضی در مقایسه وضعیت روستاهای فعلی با سالیان گذشته خود مردم روستاها هستند.

عبداللهی  نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستاها را نقشی کلیدی عنوان کرد و خاطرنشان نمود: همکاری و همیاری مردم با شورا و دهیار روستا زمینه ساز رونق و آبادانی آن روستا خواهد بود.

فرماندار صدوق خدمات بخشداری خضرآباد در رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها را مثبت ارزیابی کرد و بر نظارت بیشتر بخشداری بر امور عمرانی روستاها تاکید کرد.

در ادامه این دیدار مردم روستا مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند که مواردی چون تامین گاز موردنیاز،اصلاح پیچ های حادثه خیز منتهی به اتابک و بهسازی روستا از مهمترین خواسته های آنان  بود.

"سید احمد میرزاخلیلی" بخشدار خضرآباد نیز در این دیدار از شروع عملیات احداث بلوار اتابک – کافی آباد خبر داد و افزود: با پیگیری های به عمل آمده هزینه احداث این بلوار تامین گردیده است و انتظار میرود تا پایان خرداد ماه سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

بخشدار خضرآباد مهاجرت روستائیان را نگران کننده دانست و اظهار امیدواری کرد با گازرسانی به روستاها بخش محروم خضرآباد مهاجرت معکوس صورت پذیرد.

در پایان این دیدار فرماندار، گازرسانی به روستاهای بخش خضرآباد را از اولویت های شهرستان صدوق عنوان کرد و افزود: طبق هماهنگی های انجام شده از دی ماه سالجاری عملیات گازرسانی به بخش خضرآباد و منطقه ندوشن آغاز می گردد و انتظار می رود سال آینده اکثر روستاهای این بخش از نعمت گاز طبیعی برخوردار باشند.

لازم به ذکر است در این بازدید مردمی مدیران ادارات تربیت بدنی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی ، راه و ترابری ، برق و آبفار شهرستان صدوق حضور داشتند.

روستای اتابک با بیش از250 نفر جمعیت در فاصله 9 کیلومتری خضرآباد و 40  کیلومتری شهر یزد قرار دارد.