فرماندار صدوق خواستار ترویج فرهنگ دینی، ایثار و شهادت در جامعه شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،' سعيد عبداللهي فرماندار این شهرستان  روز پنجشنبه در جمع كاركنان خبرگزاری  ايرنا يزد با اشاره به اينكه استان يزد به نسبت جمعيت از نظر تعداد شهدا در كشور سرآمد است، اظهار داشت: هم اينك يك خلاء فرهنگي در بحث ايثار و شهادت در جامعه وجود دارد و ما بايد آن را پررنگ تر در برنامه هايمان ببينيم.
وي تجليل از رشادت ها و جانفشاني هاي شهدا، جانبازان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس اتفاقات كه در اين دوران افتاد بي نظير و در حد معجزه بود.
عبداللهی افزود: با عنايت خداوند ، رهبري هاي امام راحل و تلاش خالصانه جوانان و رزمندگان ما در اين دوران سربلند و پيروزي شديم.
وي اظهار داشت: فرهنگ ديني نيز داراي عقبه خوبي است و بايد بيش از گذشته مورد توجه قرار دهيم و آن را ترويج كنيم.
فرماندار صدوق اضافه كرد: اگر ناهنجاري و خلاء فرهنگي در جامعه مي بينيم به خاطر اين است كه فرهنگ ديني، ايثار و شهادت كمرگ شده است.
وي با اشاره به پيشرفت دانش آموزان در كسب علم و دانش گفت: زماني اين پيشرفت ها كامل مي شود كه مقوله ياد شده توجه كنيم.
عبداللهي، شهرستان صدوق را در ميان 11 شهرستان استان در عرصه دفاع مقدس و پيروزي انقلاب اسلامي پيشتاز دانست و گفت: اين شهرستان قبل از پيروزي انقلاب اسلامي دو شهيد را تقديم انقلاب اسلامي كرد و در دفاع مقدس نيز به نسبت جمعيت بيشترين تعداد شهداي استان را دارد كه اين افتخار براي شهرستان است.
فرماندار صدوق اظهاراميدواري نمود: بتوانيم در راستاي حفظ آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ، امام راحل و خون مطهر شهداي حركت كنيم.ك