نشست جوانان و صاحب نظران فرهنگی شهرستان صدوق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،"سعید عبداللهی" فرماندار این شهرستان شنبه شب در نشست جوانان و صاحب نظران فرهنگی شهرستان که در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد بر تقویت بنیان دینی جوانان در خانواده ها تاکید کرد.

وی مهمترین چالش پیش روی جوانان را تهاجم فرهنگی غرب عنوان کرد و افزود: در سی سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی به طرق مختلف سعی در ایجاد پایگاه های انحرافی در سطح جامعه داشته اند که همواره با تیزهوشی مردم کشورمان این دسیسه ها ناکام مانده است.

فرماندار صدوق به نقش جوانان در گسترش فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی در ابعاد مختلف جامعه اشاره کرد و تصریح نمود: مبانی دینی و آمیزه های قرآنی اصلی ترین ارکان گسترش این فرهنگ در کشورمان است و به عنوان راه نجات جوانان از انحرافات و ناهنجاری های غربی می باشد.

در ادامه این نشست جوانان به بیان دیدگاه های خود پیرامون مسائل و کمبودهای فرهنگی شهرستان پرداختند که مواردی چون تهدیدات فرهنگی و اجتماعی،موانع پیش روی ازدواج جوانان،کیفیت سطح آموزشی مدارس شهرستان و نبود محیط فرهنگی و تفریحی بانوان از اهم موارد مطرح شده از سوی آنان بود.

در پایان، فرماندار صدوق نظرات جوانان و صاحب نظران فرهنگی را مشارکت سازنده در حل مسائل فرهنگی واجتماعی شهرستان عنوان کرد و بر پیگیری موارد مطرح شده از سوی آنان قول مساعد داد.