نهم دی ماه روز بصیرت مردم ایران اسلامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق، سعید عبداللهی فرماندار این شهرستان روز چهارشنبه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بر حماسه نهم دیماه به عنوان یوم الله تاکید کرد.

وی حرمت شکنی عده ای جاهل و مزدور در روز عاشورای حسینی را اهانت به ساحت امام حسین(ع) و توهین به نظام و انقلاب توصیف کرد و اظهار داشت: آنان با حمایت استکبار جهانی و با تحریک سران فتنه در تقابل با مردم و ولایت قرار گرفتند و این غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود که پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالید.

فرماندار صدوق بصیرت را مهمترین دستاورد نهم دی ماه عنوان کرد و افزود: مردم فهیم ایران اسلامی در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده بودند راه را گم نکردند و با تمسک به ولایت فقیه نه محکمی به تمامی دسیسه های فتنه گران و اندیشه های به اصطلاح روشن فکرانه آنان دادند.

عبداللهی به حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه سال گذشته اشاره کرد و آن را واکنشی از سوی ولایتمداران و دینداران جامعه به حرمت شکنی ها و سناریوهای سران فتنه دانست.

این مقام مسئول یوم الله نهم دیماه را روز تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست و از مردم شریف شهرستان صدوق خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز نفرت خود از فتنه گران را اعلام نمایند.