همزمان با سراسر کشور مانور بزرگ ولایت در صدوق برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری صدوق،"سعید عبداللهی" فرماندار این شهرستان روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مانور بزرگ ولایت که در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد بر مقاوم سازی ساختمان ها تاکید کرد.

وی نظارت شهرداری ها بر ساخت و ساز استاندارد و مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادثی چون زلزله را ضروری دانست و تصریح کرد: با رعایت استانداردها در ساخت و ساز علاوه بر داشتن شهری مقاوم عملا آمار تلفات و قربانی در حوادث غیرمترقبه کاهش خواهد یافت.

فرماندار صدوق به برگزاری مانورهای زلزله در سطح ادارات و مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مانورهای زلزله  به طور ناگهانی آمادگی افراد در رویارویی با این حادثه را افزایش داده و نحوه رهایی و نجات از آن به شیوه عملی فراگرفته می شود.

عبداللهی همچنین ازادارات شهرستان صدوق خواست تا نسبت به برگزاری مانور متناسب با وظایف ادارات در مقاطع مختلف زمانی اقدام و سرعت خدمت رسانی توسط کارمندان و کارکنان را مورد آزمایش و بررسی قرار دهند.

مانور بزرگ ولایت در شهرستان صدوق همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه هشتم آذرماه با همکاری بسیج سازندگی در مدرسه ابوذر رضوانشهر و نیز ادارات این شهرستان برگزار خواهد شد.