یاد امام و شهدا ...

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)مراسم بزرگداشت علمای اعلام و شهدای فیروزآباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدوقی امام جمعه یزد، طالبیان امام جمعه اشکذر، عبداللهی فرماندار صدوق و جمعی از مسئولین استان و شهرستان و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ناصری امام جمعه شهرکرد ضمن تسلیت شهادت آن امام همام به گوشه ای از زندگانی رئیس مکتب جعفری اشاره نمود و آن بزرگوار را بزرگترین استاد جهان اسلام خواند که در مدت عمر پربرکت خویش دانشمندان بسیاری را به جهان اسلام تقدیم نمود.

امام جمعه شهرکرد همچنین به بیان نقش شهدا در تحقق اهداف متعالی دین اسلام پرداخت و گفت: شهدا ادامه دهنده راه ائمه و علمای دین  و در هرحال جویای حق و حقیقت بوده اند و کمال نهایی آنها رسیدن به حقیقت بوده است که با شهدات خود یقینا حق و حقیقت را درک نموده اند.

حجت الاسلام ناصری وظیفه امروز مردم را پاسداری از خون شهدا دانست و بر معرفی راه شهدا و نقش امام در تقویت روحیه معنوی رزمندگان در دوران دفاع مقدس تاکید نمود.

قرائت قرآن، مداحی حاج صادق آهنگران ، اجرای سرود گروه حزب ا... لبنان از دیگر برنامه های این یادواره با شکوه بود.همچنین نمایشگاه آثار و دست نوشته های شهدا و نیز ادوات جنگی با همت و کوشش بسیجیان شهرستان به مدت 10 روز در محل گلزار شهدای فیروزآباد دایر می باشد.

منطقه فیروزآباد 27 شهید گرانقدر و 5 عالم دینی را تقدیم انقلاب و اسلام نموده است .