فرماندار اشکذر در دیدار با مدیرکل پست استان مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر در دیدار با "دهقان"مدیرکل پست استان گفت: عملکرد مناسب و کسب رتبه ممتاز پست شهرستان نشان از تفکر، تدبیر و هنر مدیران این مجموعه در جلب رضایت از مردم است.

 

در این نشست که در محل فرمانداری برگزار شد فرماندار با اشاره به نقش ممتاز پست در تسهیل کار و رفع مشکلات مردم بیان داشت: پیدایش زندگی‌های مدرن و تغییر نیاز مردم به خدمات پستی مستلزم تغییر رویکرد در راستای پاسخگویی به این نیازهاست.

 

شاه‌حسینی از آمادگی شهرستان برای پایلوت طرح‌های دانش‌بنیان و جدید در حوزه پستی خبر داد و گفت: پتانسیل‌های بالا و امکانات مناسب سبب گردیده  نیاز دریافت خدمات باکیفیت در شهرستان  بیش از گذشته احساس شود.

 

دهقان مدیرکل پست بابیان این مطلب که بسترهای لازم درزمینه های مختلف برای انجام طرح‌های ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت در شهرستان محیا است گفت: رویکردها و سرویس‌های جدید پست در سه بعد مالی، خدماتی و الکترونیکی سبب گردیده تا این اداره بتواند مأموریت سازمانی خود را به نحوی شایسته انجام دهد.

 

در ادامه جلسه فرماندار اشکذر با تبریک به آقای "روستایی"؛ از خدمات و تلاش‌های ذبیح‌الله کارگر رئیس سابق اداره پست شهرستان با لوح سپاس تقدیر کرد.