فرماندار اشکذر تأکید کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و امام‌جمعه و فرماندار اشکذر نشست بررسی نقاط ضعف و قوت کمیته‌های ده‌گانه ستاد اربعین سال گذشته برگزار شد.

 

امام‌جمعه اشکذر در این نشست که باهدف تلاش برای رفع نواقص و رسیدن به یک هم‌افزایی در بین مردم و مسئولین برگزار شد گفت: ترویج فرهنگ حماسی سیدالشهدا امری خطیر و لازمه آن تلاش و روحیه جهادی است.

 

حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» بابیان اینکه طی سال‌های گذشته با همراهی مردم مشکلات بهداشتی مرتفع شده است ادامه داد: با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب و متناسب می‌توان از این ظرفیت مردمی در جهت ایجاد رفع نواقص بهره برد.

 

وی مهم‌ترین مشکل فعلی زائرین را تأمین وسایل ایاب و ذهاب با کرایه‌های مناسب عنوان کرد و از خیرین خواست تا مسئولین را در راستای ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

 

فرماندار اشکذر خروش مردمی در ایام اربعین را رخدادی بزرگ برشمرد و افزود: دولت تنها تسهیل گر این حرکت عظیم است و قرار نیست موج خروشان مردم به‌عنوان حرکتی دولتی قلمداد شود.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» خدمت شایسته به شهروندان این شهرستان در زمینه‌های مختلف به‌منظور حضور پرشور در این مسیر را وظیفه مسئولین دانست و اظهار کرد: مبلغ کرایه‌ها از طریق ستاد استانی پیگیری و تعرفه‌های آن اعلام خواهد شد.

 

وی با تأکید بر اهمیت رکن آموزش زوار حاضر در این مسیر، از دستگاه‌های متولی خواست: ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی، زائرین را در خصوص خطرهای مترتب به‌ویژه بیوتروریسم آگاه نمایند.