به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اشکذر در محل سالن کوثر فرمانداری همین شهرستان برگزار شد.
در این مراسم  فرماندار اشکذر، ائمه جمعه شهرستان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه  و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند.
در این مراسم حجت السلام و المسلمین "شفقت پور" به عنوان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اشکذر معرفی شد و از زحمات حجت السلام و المسلمین "کرمی" سرپرست پیشین، تقدیر و قدردانی بعمل آمد.
"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر  در ابتدای مراسم ضمن تبریک  ولادت فاطمه زهرا (س) و روز زن در مورد اهمیت اداره اوقاف خاطر نشان کرد: اداره اوقاف مسئولیت حمایت و صیانت از نیات واقف را برعهده  دارد. وی در ادامه افزود: ادراه اوقاف می تواند نقش مهمی در پرکردن بخشی از خلأهای موجود در مسائل فرهنگی ایفا کند. شاه حسینی اجرای کامل مأموریت های محوله اداره اوقاف را مستلزم همکاری کل ادارات دانست.
در ادامه حجت السلام و المسلمین "طالبیان" امام جمعه اشکذر نیز ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: کسی که متولی اوقاف می شود باید ادای امانت کند.
حجت السلام و المسلمین "عادل" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان نیز به اهمیت و وظایف اداره اوقاف پرداخت و افزود: اصلی ترین وظیفه ما احیای اوقاف و عمل به نیات واقفین می باشد. عادل ضمن اشاره به اینکه قریب به 1000 موقوفه در شهرستان اشکذر شناسایی شده خاطرنشان کرد: این رقم نشان از صبغه مذهبی این خطه دارد.