معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر در مصاحبه با نماینده خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید با توسعه صنعتی و معدنی شهرستان، عواید قابل توجهی در این راستا و در قالب مالیات بر ارزش افزوده به حساب  شهرداری های اشکذر و خضرآباد و سی دهیاری واریز شده است.

 

مصطفی پوردهقان با بیان اینکه واحد های صنعتی و معدنی دارای آلایندگی، طبق قانون علاوه بر عوارض مالیات بر ارزش افزوده، ملزم به پرداخت عوارض آلایندگی نیز  هستند، اظهار داشت: از سال 92 تاکنون  بیش از سه میلیارد تومان از واحد ها در این زمینه اخذ گردیده است.

 

وی تاکید کرد: تا زمانی که این واحد های صنعتی و معدنی نسبت به برطرف کردن موارد آلایندگی خود اقدام نکنند ، ملزم به پرداخت عوارض هستند.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر به سهم روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اشکذر از عوارض مالیات بر ارزش افزوده اشاره و افزود: با اجرای برنامه ششم توسعه کشور از ابتدای سال 96 تا به حال بیش از یک و نیم میلیارد تومان از سهم عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب این روستاها واریز شده که صرف عمران و آبادانی این مناطق شده است.