معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به برنامه ریزی هر چه بهتر برای اجرای برنامه هاي بزرگداشت هفته معلم برای تجلیل از زحمات معلمان شهرستان تاکید کرد.

 

محمد شیبانی با بیان اینکه شهرستان اشکذر جزء اولین شهرستان هایی بود که کمک های خود را به مناطق سیل زده ارسال نموده از همکاری ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به طور ویژه تشکر و قدردانی نمود.

 

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسقند ماه سال جاری تصریح کرد: دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت قشر خاصی از جامعه هستند که می توانند در انتخابات نقش‌آفرینی کنند، لذا باید با آگاهی دادن به آنها ، زمینه را برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر با تاکید بر ارتقاء کیفیت آموزش و شناسایی مدارس محروم  در مناطق مختلف شهرستان  خاطر نشان کرد: در گام اول اولویت بندی و مشخص کردن منابع مالی با مشارکت خیرین باید در دستور کار اعضای شورای آموزش و پروش شهرستان قرار گیرد.

 

محمد شیبانی اظهار داشت: پس از شناسایی مدارس،آموزش و پرورش با همکاری بسیج سازندگی اقدامات منسجمی در زمینه محرومیت زدایی داشته باشند و مرمت، بهسازی، تجهیز و زیباسازی واحد های آموزشی را به ترتیب اولویت های از پیش تعیین شده انجام دهند.