فرماندار اشکذر خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر: چهارمین شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر به ریاست فرماندار و باهدف برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و برگزاری مطلوب کنکور سرا سری سال 95 برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه توجه به اوقات فراغت دانش آموزان را بااهمیت دانست و گفت: برگزاری برنامه‌های تفریحی، علمی و فرهنگی مناسب در شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان مؤثر و تأثیرگذار است.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی "بابیان اینکه ارتقا سطح کیفیت اوقات فراغت می‌بایست متناسب با نیازها، درخواست‌ها و مطالبات روز مردم باشد از مربیان در شهرستان خواست تا با بهره‌گیری از تجربیات خود و باسلیقه، استعدادهای دانش آموزان را کشف و آن‌ها را برای کسب موفقیت‌های بیشتر هدایت نمایید.

 

وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه، روحانیون و اعضای شورا اسلامی در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان تأکید کرد و از مسئولین خواست با همکاری یکدیگر از انجام کارهای موازی خودداری کنند.

 

"علیرضا کمالیان " رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان هم در صحبت‌های خود خواستار همکاری و همراهی همگان در برگزاری مطلوب کنکور 95 شد و افزود: در همین راستا و باهدف کاهش استرس دانش آموزان؛ آموزش‌وپرورش برنامه‌های متنوعی تحت عنوان "صدای پای کنکور " در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی بر اهمیت اوقات فراغت نیز تأکید کرد و از اعزام دانش آموزان محروم و نیازمند به اردوهای علمی و فرهنگی به سایر استان‌ها خبر داد.