شاه‌حسینی در دیدار با نمایندگان فرماندار خبر داد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی انتخابات هفتم اسفندماه گفت: مسئولیت برگزاری انتخابات، حفاظت و صیانت از آراء مردم در داخل شعب اخذ رأی بر عهده مسئولین شعب است.

 

رئیس هیئت اجرایی شهرستان بابیان اینکه مسئولیت اول و آخر در درون شعب بر عهده شماست گفت: برنامه‌ریزی نمایید تا در زمان باقیمانده به انتخابات هفتم اسفندماه با بررسی نهایی از شعب امکانات و تجهیزات موردنیاز کنترل شود.

 

 حضور در زمان مقرر قبل از شروع انتخابات جمله مؤکدی بود که "محمدعلی شاه‌حسینی" خطاب به نمایندگان خود بیان داشت و افزود: چیدمان شعبه و چینش آن در روز انتخابات باید به نحوی باشد که مردم مسیر راحتی را در زمان  رأی‌گیری طی نمایند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود به اجرای قانون در روز هفتم اسفندماه تأکید کرد و گفت: نمایندگان فرماندار با کاربران رایانه همکاری داشته باشند.

 

در پایان جلسه دستگاه‌های مکانیزه احراز هویت که قرار است در 12 شعبه بخش مرکزی شهرستان اشکذر استفاده شود در معرض دید نمایندگان فرماندار قرار گرفت و در ادامه اطلاعات و نحوه استفاده از آن به کاربران و نمایندگان فرماندار آموزش داده شد.