در کارگروه بخش کشاورزی مطرح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ کارگروه بخش کشاورزی باهدف اجرایی شدن بند " د " تبصره 11 قانون بودجه سال 94 به ریاست فرماندار اشکذر و با حضور رئیس بانک کشاورزی شهرستان و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " در ابتدای جلسه به اهمیت کشاورزی و توسعه این بخش در شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت: در همین راستا برنامه‌هایی باهدف فراهم نمودن بسترها و ظرفیت‌سازی برای تقویت و رشد  بیش از پیش کشاورزی در منطقه انجام‌گرفته است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر افزود: با توجه به اینکه این خطه به‌عنوان قطب تولید محصولات گلخانه‌ای در سطح استان مطرح می‌باشد ضروری است تعامل بین کشاورزان، سرمایه‌گذاران و بانک و ارائه تسهيلات موردنیاز بخش كشاورزي براي  توسعه و تقويت و رشد بیشتر فراهم گردد.

 

وی تصریح کرد: باهدف ترغیب کشاورزان به بیمه محصولات و حل مشکلات و موانع موجود تاکنون اقدامات مؤثری در کارگروه بخش کشاورزی شهرستان اشکذر صورت گرفته است.

 

فرماندار اشکذر اظهار داشت: در همین راستا هماهنگی خوبی باهدف اجرایی شدن بند "د" تبصره 11 قانون بودجه سال 94 و بخشودگی جرائم دیرکرد وام‌های کشاورزان در شهرستان اشکذر انجام‌گرفته است.

 

وی در پایان استمهال وام‌های بانکی کشاورزان به‌استثناء صندوق توسعه ملی برای کشاورزانی که با مشکل خشک‌سالی مواجه شده‌اند را اقدامی مؤثر در راستای توسعه بخش کشاورزی در شهرستان برشمرد.