مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در دیار با سرپرست فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در دیدار با سرپرست فرمانداری اشکذر با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان بیش از ششصد و شصت و هفت هزار مشترک برق دارد، گفت: تمام تلاش ما در این راستا بوده است تا با استفاده از تکنولوژی به روز، خدمت رسانی نوینی جهت مدیریت مصرف به شهروندان ارائه دهیم.

 

آرش نواب  اظهار داشت: خاموشی در سطح استان به ازای هر مشترک در سال 97 هفتاد دقیقه بوده در حالی که متوسط خاموشی سطح کشور هشتصد و هشتاد دقیقه است و جای بسی افتخار دارد که در شهرستان اشکذر این آمار سی و چهار دقیقه به ازای هر مشترک بوده و از حیث عدم خاموشی برق این شهرستان رتبه اول استان را داراست.

 

وی با بیان اینکه 80 دفتر پیشخوان در سطح استان خدمات مربوط به امور مشترکین را انجام می دهند، افزود: سامانه متمرکز 121 شرکت توزیع نیروی برق به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسائل امور مربوط به مشترکین استان و شهرستان هاست که ضبط و کنترل می شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: شهرستان اشکذر با بیست هزار و دویست و شصت و هشت مشترک برق جایگاه هفتم استان را داراست و 82 درصد برق این شهرستان  در امور صنعتی مصرف می شود.

 

نواب هشتصد و پنجاه و دو کیلومتر شبکه فشار متوسط و پانصد کیلومتر شبکه فشار ضعیف را از دیگر شاخص های این شهرستان دانست و گفت: تلفات کشوری 10/3 درصد بوده و در استان 6/95 و شهرستان اشکذر4/4 درصد است که از این حیث هم اشکذر جایگاه ویژه ای را در استان داراست.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر ضمن ابراز رضایت از جایگاه ممتاز شبکه توزیع برق شهرستان اشکذر در استان ، بر اجرای پروژه های مشترک در مناطق مختلف شهرستان با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد.

 

هادی هادی نسب گفت: روشنایی بلوار جاده اشکذر به رستاق، سه راهی طبس تا میدان ورودی رضوانشهر، کمربندی شهر و جاده اشکذر به چرخاب از جمله پروژه های مهمی هستند که می طلبد تا با همکاری مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان به سرانجام برسد.