فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر در دیدار دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش خضرآباد بر مشارکت بالای روستاییان در انتخابات هفتم اسفندماه تأکید کرد و گفت: همان‌طور که روستاییان عزیز در توسعه و تولید سهم بسزایی در کشور دارند می‌بایست این مشارکت خود را در عرصه سیاسی نیز به نمایش گذارند.

 

فرماندار اشکذر بابیان اینکه یکی از اقدامات دولت یازدهم کاهش فاصله طبقاتی در اجتماع و فراهم نمودن زیرساخت‌های موردنیاز در روستاها بوده است خاطرنشان کرد: مشارکت بالای روستاییان در انتخابات اسفندماه توسعه اقتصادی آن‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

شاه‌حسینی بر آگاهی بخشی بیشتر به جوامع روستایی در مقوله انتخابات تأکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی دهیاران و شوراها و عوامل اجرایی روستاها می‌تواند در مشارکت بالای مردم مؤثر باشد.

 

فرماندار اشکذر خطاب به دهیاران و شوراها گفت: انتقال شاخص‌های مطرح‌شده از سوی بزرگان نظام می‌تواند در گزینش نماینده اصلح و حضور فعال روستاییان در انتخابات هفتم اسفندماه مفید واقع شود.

 

مقام عالی شهرستان از فراهم بودن امکانات و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری باشکوه انتخابات بخش خضرآباد خبر داد و گفت: 7 شعبه اخذ رأی این بخش در هفتم اسفندماه مسئولیت برگزاری سی و یکمین انتخابات کشور را بر عهده خواهند داشت.

 

در ادامه این جلسه غلام‌زاده بخشدار خضرآباد به مشارکت بالای این منطقه در انتخابات گذشته اشاره کرد و گفت: انتخابات نمایانگر اراده و تصمیم برای پیشرفت در هر جامعه‌ای است و ابراز امیدواری کرد حضور پرشور مردم یک‌بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را خلق نماید.