به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با هفته ارتباطات رئیس اداره مخابرات شهرستان اشکذر با "هادی هادی نسب" فرماندار دیدار و در خصوص پروژه های مخابراتی شهرستان در هفته ارتباطات بحث و تبادل نظر شد.

 

فرماندار اشکذر ضمن ابراز رضایت از عملکرد اداره مخابرات شهرستان، گفت: جایگاه خدمات مخابراتی شهرستان مطلوب است که انتظار می رود با تداوم پیگیری ها در رفع مشکلات این حوزه قدم‌های اثر‌بخشی در این راستا برداشته شود و بتوانیم در تکمیل پروژه های مخابراتی شهرستان موفق باشیم.

 

رئیس اداره مخابرات شهرستان اشکذر گفت: ایجاد دایری تلفن ثابت بر بستر وایرلس، افزایش تکنولوژی سایت BTSدر دو نقطه، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، راه اندازی اینترنت ADSL روستاهای مزرعه میان، بوز و طاحونه  خضرآباد و 4G روستای صدرآباد رستاق از جمله مهمترین پروژه های مخابراتی شهرستان است که در هفته ارتباطات به بهره برداری خواهد رسید.

 

سید یحیی مطلبی اعتبار اختصاص داده شده در جهت اجرای طرح ها را بالغ بر نه میلیارد ریال عنوان کرد.

 

وی اظهار داشت: شهرستان اشکذر در زمینه وصولی مطالبات، ثبت نام اینترنت ADSL و نسبت فعالیت سایر اپراتورهای فعال در حوزه مخابرات جایگاه ممتازی را در استان داراست که امید است با تدوام حمایت های فرماندار این جایگاه نیز ارتقا یاید.