فرماندار اشکذر تاکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی"فرماندار اشکذر در نشست با"علی افضلی"مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد در خصوص مسائل و مشکلات فنی و حرفه‌ای شهرستان گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه اصلی‌ترین نياز كشور را ايجاد اشتغال پايدار دانست و یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این مهم را کسب آموزش‌های مهارتی و کاربردی عنوان نمود.

 

وی افزایش رشته‌های متناسب با بازار کار و فراگیری مهارت‌های اولیه و پایه‌ای از طریق فنی و حرفه‌ای را مؤثر و مفید ارزیابی کرد و افزود: دانش‌آموختگان فنی و حرفه‌ای می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال برای خود و کمک به اقتصاد خانواده، در ایجاد اشتغال برای سایر جامعه نیز مؤثر باشند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان نیز در صحبت‌های خود ایجاد انگیزه براي دستيابي به فرصت‌های شغلي پایدار را اهداف پیشروی این سازمان عنوان نمود و افزود: در تلاشیم تا با حرکت در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي و ارتقاي منزلت اجتماعی جامعه هدف خود گامی بلند در جهت توانمندسازی افراد فاقد مهارت برداریم.

 

وی ارائه آموزش‌های مهارتی باهدف ایجاد اشتغال پایدار در جامعه و حفظ آن را از دیگر اهداف پیشروی سازمان متبوع خود عنوان کرد و گفت: به‌منظور گسترش عدالت آموزشی این روند را در جامعه روستایی با سرعت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.