معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و سایر اعضا در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر به انتخاب شورای آموزش و پرورش این شهرستان به عنوان سه شورای برتر استان اشاره و گفت: اهتمام در ارتقای کیفیت مصوبات، جذب هدایا و کمک های مردمی به ویژه خیرین مدرسه ساز، تشکیل به موقع جلسات و حضور فعال اعضای شورای آموزش و پرورش از دلایل اصلی این موفقیت بوده است.


محمد شیبانی محور برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش شهرستان را آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظامی اسلامی در حوزه های مختلف دانست و افزود: آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی تعلیم و تربیت وظیفه دارد با برنامه ریزی جامع در این زمینه، احساس تعلق خاطر به انقلاب اسلامی را در بین دانش آموزان به وجود آورد.


در پایان این نشست مهمترین برنامه های آموزش و پرورش شهرستان اشکذر برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.