در اولین روز هفته بهزیستی:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در اولین روز از هفته بهزیستی و با حضور "عادل هومنیان"سرپرست اداره کل بهزیستی استان،"حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه و"محمدشیبانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اشکذر اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح شد.

 

 

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در این مراسم به مهمترین برنامه های هفته بهزیستی اشاره و گفت: 92 طرح و برنامه در هفته بهزیستی در مناطق مختلف استان داریم که 22 مورد از این برنامه ها در قالب افتتاح و به صورت نمادین انجام خواهد شد.

 

 

عادل هومنیان افزود: نواختن زنگ هفته بهزیستی در مرکز رفاه و کودک و خانواده آفرین، افتتاح مهد کودک مه سیما در امامشهر، افتتاح مرکز پسران(آرامش) فرزندان شبه خانواده در آزادشهر، افتتاح موسسه خیریه طلوع فجر مهربانی در شاهدیه و افتتاح اورژانس اجتماعی در شهرستان اشکذر از جمله مهمترین برنامه های روز اول هفته بهزیستی بوده است.

 

 

این مقام مسئول اظهار داشت: اورژانس اجتماعی بهزیستی اشکذر به عنوان نهمین اورژانس اجتماعی در سطح استان به بهره برداری رسید و امید می رود درآینده نزدیک شاهد بهره برداری از اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان بهاباد به عنوان تنها شهرستانی که در این زمینه اورژانس اجتماعی نداریم، باشیم.