فرماندار اشكذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر در هفتمین روز از مرداد ماه "محمد علي شاه حسيني" فرماندار اشکذر در جريان بازديد از پرو‍ژه هاي عمراني بخش خضرآباد با حجت السلام و المسلمين "محمد حسين غالبي " امام جمعه اين بخش دیدار کرد.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار اولویت اول بخش خضرآباد را تامین آب مورد نیاز ساکنان برشمرد و افزود : در جلسه برگزار شده با نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي مسئله ضرورت تامين آب مورد نياز ساكنان مطرح شد و  در خصوص اهميت انتقال سريع  آب به اين بخش بحث و تبادل نظر شد .

 

اين مقام مسئول به حفظ و صيانت از محيط زيست و طبيعت نيز اشاره كرد و اظهار داشت : با متخلفان برخورد قانوني خواهد شد و در همين راستا چند واحد متخلف با دستور قضايي پلمپ شده است .

 

حجت الاسلام و المسلمين غالبي امام جمعه خضرآباد نيز در صحبت هاي خود ضمن تقدير از اقدامات انجام شده بر تخصيص اعتبارات بيشتر براي محروميت زدايي در اين بخش تاكيد كرد و خواستار گاز رساني به 3 روستاي فاقد گاز در بخش خضرآباد شد.

 

فرماندار اشكذر در ادامه از روند اجراي پرو‍‍‍‍ژ ه هاي عمراني و استخر ذخيره آب بازديد كرد و از تخصيص اعتبار براي لايروبي قنوات در اين بخش خبر داد.