با حضوردبیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، اولین جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان در سال جاری با حضور "حجت السلام والمسلمین حبیبیان" دبیر ستاد اقامه نماز استان، فرماندار اشکذر و اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان در محل سالن کوثر فرمانداری برگزارشد.

 

"شاه حسینی" فرماندار اشکذر با بیان اینکه در رابطه با اقامه نماز فعالیت های مناسبی توسط علمای بزرگ بویژه حجت السلام و المسلمین قرائتی انجام شده است، افزود: در صورتی که هر فردی به اندازه قدرالسهم خویش در رابطه با این فریضه الهی فعالیت کند، اهمیت این موضوع در جامعه مشاهده می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به نماز جماعت در ادارات شهرستان اشکذر اهمیت زیادی داده می شود خاطر نشان کرد: اداراتی که امام جماعت ندارند در مسجد جوار اداره به اقامه نماز پرفیض جماعت می پردازند.

شاه حسینی در ادامه افزود: اقامه نماز در واحدهای کارگری بسیار حائز اهمیت است و باید جدی تر گرفته شود؛ البته در واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ مثل فولاد آلیاژِی و نیروگاه سیکل ترکیبی و ... نماز جماعت برگزار می گردد و لازم است در سایر واحد ها نیز برنامه ریزی برای این امر الهی صورت گیرد.

 

حجت السلام حبیبیان نیز بر اهمیت اقامه نماز در واحدهای کارگری تأکید کرد و افزود: زیرساخت های اقامه نماز باید توسط مسئولین فراهم گردد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداری ها باید مکان هایی جهت دیوارنویسی در رابطه با اهمیت نماز در نظر بگیرند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، از سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خواست تا روستاهایی که نیاز به روحانی دارند را شناسایی کند تا مردم از فریضه این ماه الهی بهره مند شوند.