معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت عنوان کرد؛

به گزارش روابط عمومي فرمانداری اشکذر؛ ظهر امروز و با حضور "حسین ابویی " معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت یک واحد تولیدی، صنعتی در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید.

 

معاون وزیر در این مراسم بابیان اینکه نباید هر تولیدی را در استان ایجاد نمود تصریح کرد: به‌واسطه بهره‌وری و ارزش‌افزوده بالای این ظرفیت و پتانسیل می‌بایست حداکثر استفاده را از این نعمات داشته باشیم.

 

وی مشکل اصلی استان یزد را تأمین آب برای واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان نمود و افزود: باید جامعه را به سمت توسعه صنایع پاک و کم‌آبخواه سوق داد و از توسعه صنایع آبخواه جلوگیری کرد.

 

ابویی مهریزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شهرستان اشکذر و نقش‌آفرینی این شهرستان در تولید و صنعت و چرخه اقتصادی اظهار داشت: این شهرستان نیز دارای ظرفیت‌های فراوان صنعتی و معدنی است که بر اساس این ظرفیت‌ها تاکنون نیز اشتغال‌زایی خوبی داشته است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های مردم را برای توسعه اقتصادی به کار گرفت، عنوان کرد: ارزشمندترین کاری که می‌‌توان برای مردم با سرمایه‌گذاری انجام داد، ایجاد اشتغال و توسعه رونق اقتصادی است.