باهدف رفع موانع صادرات صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛"حسین صفایی "مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور به‌اتفاق "سید جمال سجادی پور " رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و "محمدعلی شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر از شرکت تعاونی کشاورزی گلخانه داران شهرستان اشکذر بازدید کردند.

 

مدیرعامل تعاون روستایی کشور پس از بازدید مراحل بسته‌بندی این تعاونی، طی نشست صمیمانه با هیئت‌مدیره و جمعی از اعضای تعاونی اظهار داشت: تعاونی کشاورزی گلخانه داران کیمیای سبز به‌عنوان یکی از موفق‌ترین تعاونی‌ها در سطح کشور توانسته علاوه بر اشتغال بیش 150 نفر گام‌های خوبی در جهت صادرات محصولات گلخانه‌ای بردارد.

 

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی خوب ایران و وجود شرایط مطلوب برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی گفت: در صورت بهره‌گیری از امکانات بروز، بسته‌بندی مناسب و نیز کشت محصولات ارگانیک، این کشورها می‌توانند بازار ایده آلی برای محصولات کشاورزی ایران باشند.

 

صفایی بابیان این‌که تولید محصولات کشاورزی بدون صادرات توجیه اقتصادی ندارد اظهار داشت: با بهره‌گیری از شبکه تعاونی‌های روستایی در سطح کشور می‌توان بدون واسطه تولیدات کشاورزی را به مردم عرضه کرد.

 

در ادامه این دیدار "مهدی دهقانی " مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی گلخانه داران شهرستان اشکذر نیز توضیحاتی در خصوص روند بسته‌بندی و نحوه ارسال محصولات کشاورزی این شرکت به کشور روسیه مطالبی بیان کرد و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های متولی در جهت رفع موانع تولید و فراهم نمودن شرایط مناسب برای صادرات محصولات این مجموعه شد.