امام‌جمعه اشکذر در دیدار با روسای ادارات شهرستان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ امام‌جمعه اشکذر در دیدار با مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شهرستان ضمن تبریک عید سعید فطر خدمت به خلق را توفیقی از جانب پروردگار برشمرد و افزود: کارگزاران نظام در انجام تعهدات و وظایف قانونی و شرعی خود به مردم کوشا باشند.

 

"حجت‌الاسلام‌والمسلمین"محمدرضا طالبیان"خطاب به روسای ادارات با اشاره به آیات و روایات متعدد اظهار داشت: با خوش‌اخلاقی و وفای به عهد در کمک به نیازمندان و رفع نیازهای آن‌ها بکوشید که رضایت و خشنودی خداوند را به دنبال خواهد داشت.

 

وی در ادامه از حضار خواست تا با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در سال اقتصاد مقاومتی برای کمک به مردم و پیشبرد اهداف نظام اسلامی و دولت تمام سعی و تلاش خود را به کاربندند.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر نیز در صحبت‌های خود با تقدیر از عملکرد مناسب مدیران شهرستان از تعامل و همکاری آن‌ها قدردانی کرد و از مدیران شهرستان خواست تا فرصت پیش‌آمده خدمت به مردم را مغتنم شمرده در راستای اهداف والای ایران اسلامی نهایت همت خود را به کاربندند.

 

در ادامه این دیدار روسای ادارات شهرستان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده مباحث و دیدگاه‌های خود را باهدف انجام بهتر امور مطرح کردند.