به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی "محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر به‌اتفاق اعضای شورای تأمین با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اشکذر دیدار کرد.

 

در این دیدار صمیمی که با مراسم پذیرایی صبحانه نیز همراه بود فرماندار اشکذر با اشاره به امنیت پایدار و مطلوب در سطح کشور و شهرستان خطاب به حضار گفت: حضور پایدار و مستمر نیروی‌های مصلح در مناسبت‌های مختلف و در سرما و گرما از دید تیزبین مردم خارج نیست و ما قدردان این مجاهدت‌ها هستیم.

 

رئیس شورای تأمین شهرستان تعامل مداوم نیروی انتظامی با مردم و مسئولین را رمز موفقیت این نیرو در سال گذشته برشمرد و در ادامه با لوح سپاس از همکاری سرهنگ "حسین ثقفی " فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر با مردم و مسئولین تقدیر کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود ضمن تقدیر از همراهی و همکاری شورای تأمین به‌ویژه فرماندار اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های مطرح‌شده از سوی فرماندهی نیرو در خصوص احساس امنیت در وضعیت مطلوبی به سر می‌بریم.

 

ثقفی با اشاره به موفقیت‌های نیروی انتظامی شهرستان در شش‌ماهه نخست سال ابراز امیدواری کرد با همکاری مستمر مردم شاهد استمرار روند کاهش تخلفات در شهرستان باشیم.