با تصویب کارگروه آرد و نان:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ جلسه مشترک کارگروه آرد و نان و کمیسیون نظارت بر تنظیم بازار در محل دفتر "ابوالحسنی" معاون فرماندار اشکذر و با حضور اعضا تشکیل شد.

 

در ابتدای جلسه معاون فرماندار اشکذر به اهمیت اقدامات کنترلی و نظارتی در شهرستان تأکید کرد و افزود: اجرای توأمان قوانین و برنامه‌های فرهنگی می‌تواند به‌عنوان اقدامی مؤثر و پیشگیرانه در جامعه قلمداد شود.

 

ابوالحسنی به تخلف برخی از نانوایان شهرستان اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اخطارهای متعدد با تصمیم‌گیری کارگروه آرد و نان با 10 واحد نانوایی متخلف به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی و نیز استفاده از جوش‌شیرین برخورد خواهد شد.

 

وی ادامه داد: قطع و کسر سهمیه 10 تا 50 درصدی مجازاتی است که برای متخلفین در نظر گرفته‌شده است که در صورت تکرار تشدید خواهد شد.

 

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: واحدهایی که در این ایام نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نمایند شامل تخفیف 20 درصدی می‌شوند.

 

فلاح ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و نظارت بر نرخ نامه‌های صنفی در روزهای پایانی سال از اقداماتی است که اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اشکذر در دست اقدام دارد.

 

وی از شروع شناسایی و بازرسی واحدهای آرایشگری زنانه در شهرستان اشکذر خبر داد و تأکید کرد: کارگروهی ویژه در خصوص ساماندهی این صنف تشکیل خواهد شد.