فرماندار اشکذر خبر داد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر در جلسه کمیته بانوان این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) بابیان اینکه روزهای پایانی سال نیز مزین به این بانوی گران‌قدر است اظهار داشت: بانوان باید با تأسی از این اسوه ایمان و پاک‌دامنی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کوشا باشند.

 

فرماندار اشکذر در این نشست که نمایندگان بانوان ادارات نیز حضور داشتند بر آموزش مهارت‌های لازم و تخصصی برای ایجاد اشتغال بیشتر به‌ویژه در حوزه بانوان تأکید کرد و تصریح نمود: در همین راستا در نظر داریم بازارچه فروش محصولات خانگی بانوان در بوستان اشکذر به‌خصوص در ایام نوروز راه‌اندازی کنیم.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به‌ضرورت بهره‌گیری از زیرساخت‌های ایجادشده ازجمله بوستان بانوان نیز اشاره کرد و افزود: استفاده از این امکانات ضمن اینکه می‌تواند نشاط اجتماعی و افزايش راندمان كاري را در پی داشته باشد زمینه‌ساز ایجاد آرامش در خانه و خانواده نیز خواهد بود که این موضوع در ایام نوروز به‌صورت ویژه برای بانوان شهرستان انجام خواهد شد.

 

در ادامه جلسه حضار پیشنهاد‌ها و برنامه‌های خود را ارائه و بر ضرورت برگزاری برنامه‌های متناسب با میلاد حضرت فاطمه (س) به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی تأکید کردند.