به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، اولین نشست شورای اداری این شهرستان در سال جدید در دفتر امام جمعه برگزار شد.
در ابتدای نشست امام جمعه اشکذر از مسئولین خواست تا وظایف خود را مطابق با رهمنون های مقام معظم رهبری انجام دهند. وی همچنین با اشاراه به توافق هسته ای افزود: این توافق توفیقی برای جمهوری اسلامی است.
در این نشست "محمد علی شاه حسینی" فرماندار شهرستان اشکذر، با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت و ملت همدلی و همزبانی" خاطرنشان کرد: ما کارگزارن باید ارزان باشیم و سعی کنیم مطالبات مردم را به بهترین شکل انجام دهیم و شعارهمدلی و همزبانی را سرلوحه فعالیت های خود در سال پیش رو قرار دهیم.
شاه حسینی در ابتدای نشست از مسئولین زحمتکش تیم مذاکره کننده هسته ای دولت تدبیر و امید تقدیر و تشکر بعمل آورد و از این توافق به عنوان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی یاد کرد.
فرماندار اشکذر در ادامه از ستاد تسهیلات نوروزی برای فراهم آوردن شرایطی درخور و مناسب برای مسافران نوروزی، تقدیر و تشکر کرد.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان از مسئولین خواست تا قانون بودجه سال 94 را بدقت مطالعه کنند و از آن برای جذب اعتبارات برای شهرستان استقاده کنند. وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات امسال، از مسئولین خواست تا زمینه لازم برای حضور هر چه پرشورتر و باشکوهتر مردم در این انتخابات را فراهم آورند.