به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، همایش تجلیل از نخبگان و برترین های شهرستان اشکذر با حضور فرماندار، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
در این همایش "محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر، در ابتدای سخن به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "دولت و ملت همدلی و همزبانی" اشاره کرد و خاطر نشان کرد: یکی از نشانه های همدلی و همزبانی برپایی همین تجلیل ها و همایش ها است و برای توسعه شهرستان باید همه باهم یکصدا و همدل باشیم. وی در ادامه افزود: امروز شهرستان اشکذر میتواند از بهترین شهرستان های استان باشد و نیازمند نخبگان و صاحبان فکر است که می توانند برای کمک به شهرستان و قراردادن اشکذر در جایگاهی درخور شهرستان، نقش مهمی ایفا کنند. 
بالاترین مقام اجرایی شهرستان ضمن اشاره به اینکه در7 سال گذشته نخبگان شهرستان در مرکزاستان، کشور و حتی در خارج از کشور شناسایی شده اند افزود:  این حاصل تلاش مؤسسه دانش پژوهان و دیگر دستگاه های مرتبط می باشد.
شاه حسینی درادامه از آمادگی کامل فرمانداری در چارچوب اتاق فکر برای تصمیم گیری درجهت توسعه و آبادانی شهرستان در زمینه های مختلف اعم از کشاورزی صنعتی آموزش عالی و ... خبر داد.
 فرماندار اشکذر از همه عزیزان بویژه جوانانی که در مؤسسه دانش پژوهان ترتیب برپایی این همایش را دادند، تقدیر و تشکر کرد. در آخر شاه حسینی از همسر خیر اشکذری مرحوم "کلانتریان" قدردانی به عمل آورد.