در نشست فرماندار اشکذر با مدیرکل ورزش و جوانان عنوان شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به دعوت از صنایع در عمل به اجرای تبصره 2 ماده 38 قانون ارزش‌افزوده گفت: با توجه به وجود صنایع بزرگ در صورت اجرای این قانون تحولی بزرگ در ورزش شهرستان ایجاد خواهد شد.

 

فرماندار اشکذر کمبود امکانات باشگاه‌های ورزشی را به‌عنوان یکی از خواسته‌های ورزشکاران برشمرد و تصریح نمود: شهرستان اشکذر به لحاظ سرانه سالن‌های ورزشی غنی است و با رفع نواقص می‌تواند محلی مناسب برای برگزاری رقابت‌های شهرستانی و استانی در نظر گرفته شود.

 

وی تعویض کفپوش، عدم نور مناسب و نقص در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را از مهم‌ترین دغدغه‌های ورزش دوستان شهرستان عنوان کرد و رفع مشکلات ورزشگاه رضوانشهر را خواستار شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز توسعه جامعه را در گروه سلامت شهروندان دانست و با تأکید بر اهمیت ورزش محلات و نتایج مثبت آن عرضه داشت: در شهرستان‌های استان حضور مردم در حوزه‌های مختلف ورزشی توانسته است علاوه بر سوق سرمایه‌های سرگردان و هم‌افزایی ظرفیت‌های بومی به جامعه پویایی بخشد.

 

«مسعود شریعتی» افزود: شهرستان اشکذر در حوزه جوانان پیشتاز است و انتظار می‌رود با تشکیل خانه جوان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی و سمن‌ها تعامل منطقه‌ای حاصل شود.

 

وی بابیان اینکه طی سال گذشته بدهی باشگاه‌های ورزشی شهرستان پرداخته‌شده ابراز امیدواری کرد: با تعامل دستگاه‌های متولی و همچنین جذب اعتبارات مکفی بتوانیم ضمن بهبود وضعیت باشگاه‌ها، بسیاری از مسابقات ورزشی استانی را در اشکذر برگزار کنیم.