به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در آخرین جلسه شورای تامین این شهرستان در سال98، به درخواست بخشداری و شوراهای اسلامی بخش خضرآباد نسبت به استقرار تیم غربالگری متشکل از جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان در جهت مقابله با ویروس کرونا در جاده یزد به خضرآباد اشاره و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با روسای دستگاه های مرتبط تیم غربالگری با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در محدوده پادگان آیت الله خاتمی مستقر می شود.

 

هادی هادی نسب افزود: به جهت کنترل هر چه بهتر مسیرهای منتهی به بخش خضرآباد، مسیر فولاد به سه راهی دربرز و سه راهی کذاب و ندوشن به سمت کافی آباد از هر دو طرف به همراه نصب علائم ترافیکی و مسیر جایگزین با همکاری بخشداری خضرآباد و اداره راهداری شهرستان مسدود خواهند شد.

 

وی ضمن تاکید بر خودداری از هر گونه تجمعات در ایام عید در جهت شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: در جلسه و پس از بیان نقطه و نظرات اعضا مقرر گردید شهرداری اشکذر نسبت به تعطیلی کلیه اماکن عمومی و بستن ورودی پارک های اشکی و بزرگ شهر و هم چنین جلوگیری از تجمع مردم در پنج شنبه پایان سال در روضه الشهدا اقدام نماید.

 

فرماندار اشکذر ادامه داد: فرماندهي انتظامي شهرستان بر اساس دستورالعمل شوراي امنيت كشور در بحث چهارشنبه سوري  از شكل گيري هرگونه اجتماع به منظور حفظ سلامت مردم جلوگیری کند.

 

هادی نسب توجه به مشکلات مرغداری ها در زمینه تامین خوراک و نیروی کار را خواستار شد و گفت: جهاد کشاورزی شهرستان باید با اعمال نظارت لازم در این زمینه گزارش های خود را به فرمانداری ارسال نماید تا در ابتدای سال جدید وآغاز ماه مبارک رمضان در زمینه تامین گوشت مرغ مشکلی ایجاد نشود.