به‌منظور رفع مشکلات حوزه آموزش انجام می‌گیرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ عصر دوشنبه "محمدعلی شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر در جلسه فوق‌العاده آموز ش و پرورش شهرستان اشکذر اولویت اول این شورا را افزایش سطح کیفی علمی و تحصیلی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: درگذشته شهرستان اشکذر چندین سال حائز رتبه نخست کنکور بوده و اکنون دست یافتن به این مرتبه با برنامه‌ریزی منظم و تلاش بیشتر میسر و شدنی است.

 

فرماندار اشکذر یکی از نشانه‌های افزایش کیفیت علمی مدارس را کسب رتبه‌های برتر در مسابقات علمی و کنکور عنوان کرد و اظهار داشت: باید با آسیب‌شناسی و شناخت دقیق مشکلات دانش آموزان را در این مسیر سوق دهیم.

 

شاه‌حسینی در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه آموزش‌وپرورش به‌تنهایی از عهده مشکلات موجود بر‌نمی‌آید تصریح کرد: در شهرستان اشکذر می‌توان با همکاری معتمدان محلی از ظرفیت‌های خیری و مشارکت مردم بهره بیشتری برد و این مهم باید به‌صورت کارگروهی خاص و ویژه به‌عنوان دستور کار در دست اقدام قرار گیرد.

 

دغدغه رفع مسائل و مشکلات فرهنگی به‌ویژه در بین نسل جوان محور دیگر صحبت‌های رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر بود که به‌عنوان مسئله‌ای جدی و مهم عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: با شناسایی و رفع آسیب‌های حوزه فرهنگی شاهد کاهش مشکلات در این حوزه باشیم.

 

در ادامه جلسه اعضا در خصوص مسائل و مشکلات و اهمیت توجه بیشتر به‌ویژه کیفی سازی و برنامه‌ریزی برای افزایش سطح علمی دانش آموزان گفتگو و تبادل‌نظر کردند.