حجت الاسلام والمسلمین مدرسی ؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر خطیب نماز جمعه حومه شرقی یزد در نشست حلقه صالحین مسئولین شهرستان اشکذر در بیاناتی به نقش شیعه و وظایف آن در جامعه پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ شیعه، آن فرهنگی است که اسلام اصیل را ترویج کرده و با نمایش زیبایی های آن دیگران را به وحشت می اندازد.

 

"حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی" اوج پیشرفت جریان تکفیر را داعش ذکر کرد و تصریح کرد: آن ها اسلام را دین منقضی شده می دانند که برای زندگی مردم برنامه ای ندارد و این در حالی است که آیین سفارش شده در دین اسلام به طور تمام و کمال برای زندگی بشریت برنامه دارد.

 

این کارشناسی مذهبی تشیع را به تابلوی زیبای نظام اسلامی تشبیح کرد که مسئولین باید با رفتار و عمل خود از غبار گرفتن این تابلو جلوگیری کنند.

 

وی بر لزوم حفظ تشیع با رفتار و گفتار تاکید کرد و گفت: مسئولین باید به عنوان افراد خاص جامعه شیعی با مردم، با رفتار و برخورد خود از هرگونه غبار گرفتن بر تابلوی فرهنگ تشیع جلوگیری کنند.

 

وی تمام تحریم ها و فشار های وارد شده بر کشور را ناشی از داشتن مذهب تشیع در نظام دانست و گفت: بدون شک اگر کشور ما همچون کشور عربستان بود دشمنان نه تنها فشاری بر ما وارد نمی کردند بلکه ما را نیز همراهی می کردند.

 

 "حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد کاظم مدرسی "در بیان روایتی حقوق شیعیان را بالاتر و برتر از مسئولین شیعه ذکر کرد و افزود: علت آن است که مصیبت های وارد شده بر پیروان شیعه بیشتر از سختی هایی است که بر مسئولان آن وارد می شود.