فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان که با حضور اعضا در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه زیرساخت‌های درمانی شهرستان جهت ارائه خدمات به مردم مناسب نیست، گفت: مشکلات زیرساختی در حوزه درمان شهرستان وجود دارد که متولیان حوزه سلامت استان باید برای حل این مشکلات و برآورده شدن نیازهای مردم با همدلی قدم بردارند.

 

هادی هادی نسب به موضوع راه اندازی داروخانه شبانه روزی شهرستان به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم اشاره و افزود: گزارشات متعددی به فرمانداری و مرکز بهداشت شهرستان مبنی بر اینکه مردم برای تامین نیاز دارویی خود به مرکز استان مراجعه کردند رسیده و می طلبد که این موضوع در مدت زمان مشخص به سرانجام برسد.

 

وی ضمن ابراز گله مندی از عدم همکاری داروخانه های شهرستان جهت رفع این موضوع، اظهار داشت: اخذ مجوز و تاسیس داروخانه شبانه روزی در دست پیگیری است و دست آویز داروخانه هایی که در حال حاضر در شهرستان در حال فعالیت هستند شده که انتظار می رود این موضوع هر چه زودتر محقق شود.

 

رئیس شورای سلامت شهرستان اشکذر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل مراکز درمانی شهرستان در جهت مقابله با ویروس کرونا، گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت اصولی کاستی هایی که در دوران شیوع این ویروس در حوزه ارائه خدمات درمانی به مردم نمایان شد مرتفع گردد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه موضوع جمع‌آوری سگ‌های ولگرد با توجه به حساسیت‌های بالا باید در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: سگ‌های ولگرد ناقل بیماری‌های خطرناکی هستند که بر اساس قانون و وظایف محوله هر کدام از دستگاه‌ها باید در قالب کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری شهرستان و بر مبنای دستورالعمل ابلاغ شده در این زمینه با برنامه ریزی و پیگیری اجرایی نمایند.