فرماندار اشکذر در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهر اشکذر مطرح کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در اين جلسه که به میزبانی شهرداری اشکذر و به ریاست "شاه‌حسینی" فرماندار برگزار شد برنامه‌ریزی برای استقبال شایسته از مسافران و مهمانان نوروزی شهر اشکذر انجام گرفت.

 

فرماندار اشکذر در ابتدای جلسه با تقدیر از تلاش‌های "جعفری پور" شهردار اشکذر در آماده‌سازی و ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی گفت: اشکذر به‌واسطه نزدیکی به استان می‌تواند پذیرای مناسبی برای مسافران کریدور شمال به جنوب باشد و این در صورتی موفق است که برنامه‌ریزی کمی و کیفی مطلوبی همانند سال‌های گذشته در شهرداری اشکذر صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي سال گذشته انجام‌گرفته است بیان داشت: تمام اعضاي اين ستاد بايستی تلاش کنند تا نواقص سال قبل را برطرف نمایند.

 

وی ادامه داد: امسال نيز همچون سال‏هاي پیش به‌منظور ارتقاي سطح کيفي برنامه‌ها، ايجاد تسهيلات و خدمات جديد تلاش مي‏کنيم تا اشکذر را به‌عنوان پیشانی استان در اسکان و خدمات به مسافران و هم‌وطنان عزیزمان مطرح کنیم.

 

شاه‌حسینی اضافه کرد: استفاده از فرصت پیش‌آمده در نام‌گذاری سال 95 تحت عنوان "سال خوش‌آمد گویی به یزد" می‌بایست از طریق تولید محتوای فرهنگی چون کتاب و فیلم ترویج یابد و این مستلزم تعامل و همسویی بیش‌ازپیش ادارات شهرستان است.

 

فرماندار بابیان اینکه اشکذر داراي جاذبه‌هاي گردشگري خوبی است، اظهار داشت: تلاش کنیم زمينه جلب و جذب شمار بیشتری از گردشگران را فراهم کنیم و این امر در صورت شناساندن درست فرصت‌ها و پتانسیل‌ها به دوستداران این صنعت درآمدزا، شدنی است.

 

وی از اقدامات این شهرستان در اسکان مسافران نوروزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: پارک بزرگ شهر و بوستان بانوان تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود.

 

 طرح‌های گسترده درزمینه میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و نیز نظارت بر مراکز اسکان مسافران و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در شهرستان از دیگر مواردی بود که فرماندار اشکذر بر آن تأکید کرد  و گفت: دستگاه‌های اجرایی در جهت رضایت حداکثری میهمانان و گردشگران همه تلاش خود را به کار بسته‌اند و ابراز امیدواری کرد هم‌وطنان اوقاتی خوش همراه بانشاط و شادی را در این شهرستان تجربه کنند.