با حضور دبیر ستاد استان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در آستانه ماه مبارک رمضان و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین "محمد فخرالدینی " دبیر ستاد استان جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان در محل دفتر امام‌جمعه اشکذر تشکیل شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین "محمدرضا طالبیان "امام‌جمعه اشکذر در سخنان خود با تبریک انتصاب آقای فخرالدینی به‌عنوان دبیر جدید ستاد استان بابیان این‌که فرایض مورد تأکید اسلام در برابر امربه‌معروف مثل قطره‌ای در مقابل دریاست اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه و ولایتی است که خدا بر گردن ما نهاده و می‌طلبد مسئولین و دست‌اندرکاران با شناخت بیشتر احکام و مراحل انجام این فروع دین گامی مهم در اجرای این فرامین الهی و تحقق وعده حق‌تعالی بردارند.

 

فرماندار اشکذر نیز بر نقش آموزش به‌عنوان یک مقوله مهم در تبیین امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: تعیین مصادیق این فریضه الهی در بین ادارات می‌تواند به‌عنوان دستور کار برنامه‌های این شورا قرار گیرد.

 

 "محمدعلی شاه‌حسینی " اقدامات انجام‌شده دولت تدبیر و امید و به طبع آن اتفاقات مبارکی که در شهرستان انجام‌گرفته را از مصادیق معروفات برشمرد و خواستار محتوا سازی مناسب، آموزش‌های متناوب و آگاهی بخشی بیشتر ارزش‌های اسلامی در جامعه توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فخرالدینی نیز در صحبت‌های خود توجه و نگاه به برنامه‌های دشمن را ضروری برشمرد و افزود: با احیا سنت پیامبر و عمل به معروفات می‌توانیم علاوه بر انجام‌وظیفه شرعی و قانونی بر عقیده قلبی افراد جامعه اثرگذار باشیم.

 

در ادامه جلسه "حسن جعفری نسب " دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر با ارائه گزارشی از اقدامات انجام در سال گذشته بر ضرورت انسجام بیشتر بین ضابطین و آمران امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان تأکید کرد.