در آستانه هفته سلامت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در آستانه هفته سلامت اولین جلسه شورای سلامت در سال جاری با شعار "غلبه بر دیابت با تغذیه سالم و تحرک بدنی "در محل فرمانداری اشکذر و به ریاست معاون فرماندار برگزار شد.

 

معاون فرماندار اشکذر در این جلسه با تبریک سالروز ولادت امام جواد (ع) به موفقیت‌ها و دستاوردهای حوزه سلامت در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: اصلاح روش زندگی و خود مراقبتی همراه با فعالیت‌های بدنی و ورزش می‌تواند نویدبخش جامعه‌ی سالم و پویا باشد.

 

"علیرضا ابوالحسنی " سلامتی افراد جامعه و نقشی که انسان سالم می‌تواند در شکل‌دهی جامعه‌ی بانشاط داشته باشد را بااهمیت دانست و افزود: سه رکن اخلاقی، اجتماعی و عاطفی می‌تواند شکل‌دهنده زندگی سالم برای همگان باشد.

 

در ادامه جلسه رئیس مرکز بهداشت شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود جلب مشارکت و همکاری‌های مردم و دست‌اندرکاران نظام سلامت را در اجرای دستاوردهای دولت یازدهم مهم برشمرد و تصریح کرد: چالش‌های موجود را می‌توان با تقویت و استمرار برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان رفع کرد.

 

دکتر "قاسم میر جلیلی " بابیان این‌که خود مراقبتی مؤثرترین راه در سلامت فرد و جامعه است ابراز امیدواری کرد: با اقدامات مناسب و نیز تغذیه سالم و ورزش منظم شاهد جامعه‌ای سالم و بانشاط باشیم.