به ریاست فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، نشست شورای سلامت شهرستان اشکذر با حضور اکثریت اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر در ابتدای جلسه اظهار داشت: شورای سلامت یک واحد تشکیلاتی مهم و با اهمیت در شهرستان می باشد و میتواند در خصوص سلامت شهرستان نقش بسزایی ایفا کند. وی در ادامه افزود: کلیه اعضا میتوانند با نقش فعال در این بخش برای ارتقاء سلامت شهروندان مفید باشند.

 

فرماندار اشکذر در ادامه سخنان خود مسائلی در خصوص مشکلات زیست محیطی، وضعیت کشتارگاه ها و وضعیت اصناف در خصوص سلامت، مطرح کرد. وی خاطرنشان کرد: پیگیری های این کمیته در سطح استان در خصوص کشتارگاه صنعتی دام، منجر به بهبود بهداشت و روند کشتار در کشتارگاه ها شده است. بالاتربن مقام اجرایی شهرستان در پایان از کلیه دستگاه های ذیصلاح درخواست نمود بدون اغماض با واحدهای متخلف سلامت برخورد نمایند.

 

جانمایی درخصوص محل جدید برای دفع زباله شهرستان اشکذر، پیگیری درخصوص تهیه و نصب تابلو وضعیت پایش آلودگی هوا و رفع مشکلات فاضلاب روستاهای هامانه و کذاب با همکاری آب و فاضلاب روستایی بخش خضرآباد از اهم مصوبات این نشست بود.