با حضور مدیرکل کتابخانه های استان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با حضور مدیرکل و معاون کتابخانه های عمومی استان و اعضای این انجمن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر در ابتدای این نشست به جایگاه و اهمیت نقش کتاب و کتابخوانی در زندگی اجنماعی اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه و رسالت ما به عنوان مسئولین شهرستان، بررسی و کشف علل کمرنگ شدن امر کتابخوانی و تقویت روحیه و فرهنگ کتابخوانی است. وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت های خیری در ارتقاء فرهنگ کتابخوانی اشاره و بر استفاده مطلوب از آن ها تأکید کرد.

 

فرماندار اشکذر به ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و جذب جوانان به عرصه کتابخوانی را امری مهم قلمداد کرد.

 

در ادامه "دوست فاطمی ها" مدیرکل کتابخانه های استان نیز رسیدن به وضعیت مطلوب کتابخانه ها را نیازمند رسیدگی و حمایت مسئولین دانست و اظهار داشت: با برنامه ریزی جامع میتوانیم به اهداف ترسیم شده برای شهرستان دست یابیم. وي در ادامه کتابخانه های اشکذر را دارای استانداردهای لازم تعریف شده معرفی کرد و از مسئولین شهرستان خواست تا با اتخاذ رویکرد های مناسب فرهنگ کتابخوانی را هرچه بیشتر در جامعه تقویت کنند.

 

"حفیظی" رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي اشکذر نيز با ارائه گزارش وضعيت کتابخانه هاي عمومي شهرستان به تشريح توانمندي ها، استعدادها و نيازمندي هاي شهرستان اشکذر پرداخت و با اشاره به طرح هاي اجرا شده در سال هاي 93 و چهارماهه اول94، آمادگي خود را جهت اجراي هرچه بهتر برنامه هاي امسال اعلام کرد.