با حضور بخش خصوصی و به ریاست معاون فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ با حضور معاون فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین جلسه مشترک ستاد اسکان و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی خدمات سفر باهدف هماهنگی بیشتر برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه معاون فرماندار اشکذر با تقدیر از میهمان‌نوازی شایسته و قابل‌تحسین مردم از کاروان دولت تدبیر وامید افزود: موقعیت مناسب جغرافیایی و ظرفیت‌های طبیعی، مذهبی و تاریخی شهرستان اشکذر امکان حضور و استقبال درخور توجه را برای میهمانان نوروزی و گردشگران فراهم کرده است.

 

علیرضا ابوالحسنی اظهار داشت: با توجه به اتمام ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) قبل از نوروز، ایجاد فضای شورونشاط و مفرح موردتوجه سازمان‌ها و نهادها قرار گیرد.


وی تأکید کرد: تلاش کنیم با آسیب‌شناسی مشکلات سنوات قبل را رفع و انشاء الله باهمت و تلاش مضاعف به استقبال نوروز و مسافرین و گردشگران خواهیم رفت.

 

در ادامه جلسه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز به اهمیت توجه به بافت‌های و ارائه تصویری خوب، زیبا از شهرستان اشاره و تسهیل در خدمات سفر و آرامش بخشی بیشتر برای مسافران را خواستار شدند.

 

در ادامه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ها، درخواست‌ها و تمهیدات خود برای استقبال از نوروز ۹۵ مطرح نمودند و مقرر شد که مسئول کمیته اسکان، لیست ستاد و امکانات رفاهی موجود شهرستان و همچنین میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی بروشور راهنما و جاذبه‌های گردشگری و اعضا مرتبط ستاد نسبت به راه‌اندازی ایستگاه راهنمایی مسافرین اقدام تا موجبات سفری خاطره‌انگیز برای گردشگران شهرستان فراهم گردد.