در آستانه روز جهانی کودک؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ جلسه گزارش عملکرد برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های متولی و هماهنگی برنامه‌های روز جهانی کودک به ریاست فرماندار اشکذر برگزار شد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " در این جلسه با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) گفت، روز جهانی کودک فرصت مناسبی برای هم‌افزایی میان اشخاص و سازمان‌هایی است که به شکل مستقیم یا غیرمستقیم برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند.

 

وی ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه‌ها به‌ویژه اداره ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش در فراهم نمودن شرایط لازم برای دانش آموزان اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرصت و توان لازم برای بسترسازی فرهنگی کودکان در اختیاردارند و این هفته می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای توجه و اهتمام بیش‌ازپیش فعالان شهرستان به قشر کودک محسوب شود.

 

فرماندار اشکذر در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس مسکن سال 95 اشاره کرد و گفت: از سوم مهرماه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن آغازشده است و تا 24 مهر ادامه دارد و می‌طلبد شهروندان فرصت باقیمانده را مغتنم شمرده و اطلاعات خانوار خود را به‌صورت اینترنتی در سامانه سرشماری وارد نمایند.

 

شاه‌حسینی بابیان اینکه ثبت دقیق و کامل اطلاعات مدنظر متولیان است تصریح کرد: به همین منظور چندین پایگاه برای ثبت اطلاعات خانوارها در شهرستان محیا شده است.