فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر،  رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان اشکذر با "هادی هادی نسب" فرماندار دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده در کمیته سلامت روان اجتماعی ستاد مقابله با کرونا شهرستان ارائه کردند.

 

 

فرماندار اشکذر گفت: با توجه به اینکه ترس و اضطراب مبتلا شدن به ویروس کرونا و انتشار اخبار متنقاض و گاها با محتوای جعلی در فضای مجازی روحیه مردم را به خطر انداخته بود، کمیته سلامت روان اجتماعی ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از پساکرونا تشکیل شد.

 

 

هادی هادی نسب با تأکید بر حفظ سلامت روان جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا افزود: در دو ماه گذشته با همکاری سایر ادارات و اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان خدمات بسیار خوبی جهت حفظ سلامت روان اجتماعی و کاهش استرس خانواده های مبتلا به ویروس کرونا انجام که تلاش شد تا آرامش را به جامعه تزریق کرد.

 

 

در ادامه سید محمد میرحاجی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشکذر به ارائه گزارشی از خدمات مشاوره ای صورت گرفته توسط این سازمان در قالب خط 123 اورژانس اجتماعی و خط 1480 صدای مشاور به شهروندان پرداخت.