نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ پیش از ظهر دوشنبه جلسه مشترک شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اشکذر با حضور "سید ابوالفضل موسوی "نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام "محمدرضا طالبیان " امام‌جمعه اشکذر برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام طالبیان در سخنان خود با تأکید بر اهمیت انعکاس اقدامات دولت در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: موفقیت‌های به‌دست‌آمده در کشور تحت زعامت رهبری و باروحیه جهادی، ایمانی و ایثارگری مردم که نمونه آن را در حادثه ساختمان پلاسکو تهران شاهد بوده‌ایم به‌دست‌آمده است و این مطالب باید برای مردم از طریق رسانه اطلاع‌رسانی شود.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت فداکاری آتش‌نشانان حادثه ساختمان "پلاسکو " تهران و اهمیت توجه به درس‌های این رخداد تصریح کرد: با شناسایی نقاط آسیب‌پذیر محیط پیرامون خود و رفع مشکلات و موانع، تمام همت خود را برای پیشگیری از وقایع احتمالی پیشرو به کاربندیم.

 

موسوی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده وی در مجلس شورای اسلامی؛ رفع مشکل کمبود آب به‌واسطه مواجه‌شدن با خشک‌سالی‌های متعدد و نیز مقوله محیط‌زیست و آلایندگی واحدهای صنعتی را از مهم‌ترین مشکلات پیشروی شهرستان اشکذر عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه‌های متولی این مشکلات مرتفع گردد.

 

وی صنعت گردشگری و جذب توریست را در ایجاد اشتغال پایدار بااهمیت و ضروری برشمرد و جذب فعالین بخش خصوصی برای بهسازی و بازسازی بناهای تاریخی و گردشگری را از برنامه‌های کاری خود عنوان کرد.