در نه روز مانده به انتخابات؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ با حضور هیات اجرایی و نظارت، کاربران فناوری اطلاعات و اعضای شعب اخذ رأی دوره آموزشی عوامل اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

در جریان این مراسم فرماندار اشکذر برگزاری انتخابات را مهم‌ترین رویداد سیاسی داخلی در سال جاری دانست و خطاب به حضار گفت: شما امانت‌داران و حافظان رأی مردم هستید و مسئولیت برگزاری انتخابات هفتم اسفند در شهرستان اشکذر بر عهده شما است.

 

محمدعلی شاه‌حسینی بابیان این‌که برگزاری سی انتخابات در کشور نشانگر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا است تصریح کرد: از شاخص‌های مهم دموکراسی حضور فعال و مستمر در عرصه مختلف اجتماعی و سیاسی است.

 

وی افزود: حضور حداکثری مردم و زمینه‌سازی برگزاری انتخابتی بانشاط و حداکثری وظیفه کسانی است که دل در گروه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

 

وی به صحبت‌های مقام معظم رهبری پیرامون موضوع انتخابات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: علی‌رغم اختلافات سیاسی و جناحی همه باید رأی بدهند و وظیفه تک‌تک ما زمینه‌سازی حضور آحاد مردم با سلایق و جناح‌های مختلف در هفتم اسفندماه است.

 

وی تجلی هم‌دلی و هم‌زبانی ملت ایران را در هفتم اسفندماه دانست و افزود: رعایت امانت‌داری و عدم خیانت‌درامانت وظیفه همه دست‌اندرکاران انتخابات است.

 

رئیس هیئت اجرایی شهرستان اشکذر حساس‌ترین کار را مربوط به نمایندگان فرماندار برشمرد و تأمین امنیت، نظم، گزارش‌ها، هماهنگی بین اعضای شعبه و ناظرین و بررسی مسائل و مشکلات انتخابات را ازجمله وظایف آن‌ها دانست.

 

وی تعامل بیشتر عوامل اجرایی و هیئت نظارت را خواستار شد و برکنار گذاشتن اختلاف‌ها و هم‌دلی و هم‌زبانی در تمامی شعب اخذ رأی تأکید کرد.

 

فرماندار اشکذر در پایان بابیان این‌که 31 شعبه در شهرستان اشکذر مسئولیت اخذ رأی را بر عهده‌دارند گفت: از این تعداد 7 شعبه در بخش خضرآباد و 24 شعبه در بخش مرکزی قرار دارند.