باهدف رفع مشکلات شهر اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در آستانه سال نو شهردار و اعضای شورای شهر اشکذر با حضور در دفتر فرماندار اشکذر سال جدید را به ایشان تبریک گفتند.

 

در این دیدار فرماندار اشکذر ضمن قدردانی از زحمات منتخبین مردم در شهر اشکذر گفت: همت، همیاری و همراهی شما در سال گذشته دستاوردهای مبارکی برای شهر اشکذر به همراه داشت.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " افزود: قطعاً در مجموعه شهری دچار یک سری از کمبودها هستیم و این موضوع برای مردم مشکل ایجاد می‌کند اما با یاری خداوند و با تلاش و جدیت بیشتر در سال جدید نواقص را با اتحاد و اتفاق و پشتکاری که بین مردم و مسئولین شهرستان حاکم است رفع خواهیم کرد.

 

در این دیدار شهردار اشکذر نیز در صحبت‌های خود با تبریک سال جدید به فرماندار اشکذر گفت: گزارش عملکرد شهرداری اشکذر در سال گذشته از منظر مردم قابل‌قبول بوده و این مجموعه علا رغم کمبودهای مالی کارهای مطلوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدمات شهری انجام داده است.

 

"مهدی جعفری پور " ادامه داد: فرمایشات ابتدای سال مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی در سرلوحه کاری این شهرداری قرار دارد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی و همفکری فرمانداری اقدامات شهری خوبی برای شهر اشکذر به دست آید.