در آستانه هفته دولت صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ صبح شنبه سی‌ام مردادماه و در آستانه هفته دولت "محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر در دیدار صمیمی با خبرنگاران صداوسیما در مراکز شهرستان‌ها ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: ذهن خلاق، چشمان بیدار و نیز نگرش عمیق خبرنگاران به رخدادها و مسائل اجتماعی آگاهی بخشی بیشتر جامعه را در پی خواهد داشت.

 

فرماندار اشکذر مسئولیت آگاهی بخشی به جامعه را وظیفه‌ای خطیر وامانتی مهم برشمرد و افزود: خوشبختانه صداوسیمای مرکز یزد با مدیریت مطلوب آقای دکتر "پهلوانیان " توانسته در انعکاس صحیح اخبار و فراهم نمودن بسترهای لازم برای ارتقا آگاهی نهایت استفاده را از ظرفیت‌های موجود داشته باشد.

 

شاه‌حسینی به کمبود آب در منطقه خضرآباد نیز اشاره کرد و گفت: تغییر کشت محصولات پرآبخواه، احداث اولین گلخانه گیاهان دارویی و ایجاد تحصیلات تکمیلی مرتبط با آن نشان از اهمیت موضوع بحران آب برای مردم و مسئولین این شهرستان دارد و این حرکت به‌صورت شتابان انجام خواهد شد.

 

وی در ادامه بابیان برخی از اقدامات انجام‌شده دولت تدبیر و امید درزمینهٔ صنایع تبدیلی و صنایع پاک از افتتاح چندین پروژه در هفته دولت خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوان گام‌های مؤثری در جهت رشد و پیشرفت شهرستان و جلب رضایت مردم برداشت.

 

" حمیدرضا جعفری "مسئول واحد خبر صداوسیمای مرکز یزد نیز در صحبت‌های خود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان اشکذر را کم‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک با ارائه گزارش‌هایی از ظرفیت‌های این خطه در قالب مستند بتوان زمینه جذب بیشتر گردشگران و رونق بیشتر اقتصادی مردم را فراهم کرد.