به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر ظهر پنج شنبه ششم دی ماه با حضور در ورزشگاه 22 بهمن این شهر با اعضای تیم فوتبال فرانتک دیدار کرد.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار صمیمی با بیان اینکه رشته فوتبال یکی از رشته های پر طرفدار در سطح کشور به شمار می رود که مورد استقبال اکثریت جوانان قرار گرفته است، گفت:علاقمندی و استقبال بالا از این رشته ورزشی در شهرستان اشکذر باعث شده تا جوانان زیادی به این رشته  پرهیجان روی آورند.

 

محمدعلی شاه حسینی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های خانواده شادروان کلانتریان به عنوان حامی تنها نماینده فوتبال شهرستان اشکذر در لیگ بزرگسالان فوتبال استان افزود: این که تیمی کاملا بومی از شهرستان وارد این دوره از مسابقات شده و مورد حمایت قرار گرفته است نقطه قوتی به شمار می رود و موید این نکته است که اگر در سایر رشته های ورزشی هم این رویکرد یعنی اتکا به جوانان بومی و با استعداد شهرستان اتخاذ شود می توان نتایج خوبی را گرفت.

 

وی ضمن تبریک و خداقوت به اعضای تیم فوتبال فرانتک به جهت کسب مقام اول لیگ فوتبال بزرگسالان استان تا پایان هفته چهارم، قول مساعد داد در صورت قهرمانی در پایان این دوره از مسابقات پاداش ویژه ای را برای این تیم در نظر خواهد گرفت.